X

طراحی لوگو ست اداری حرفه ای سایت وبسایت

هویت بخشیدن به کسب و کار با داشتن لوگو و ست اداری یونیک

با داشتن لوگو و ست اداری منحصر به فرد می‌توانید به کسب وکار خود جلوه یونیکی ببخشید. اگر تا به حال به طراحی لوگو و ست اداری اهمیت چندانی نمی‌دادید، وقت آن رسیده است که با مزایای داشتن چنین مجموعه‌هایی که عمدتا شامل سربرگ، کارت ویزیت، انواع پاکت نامه و فاکتور و غیره می‌شوند آشنا شوید.

بارزترین بخش یک کسب و کار جلوه بصری آن تلقی می‌شود، اگر کوچکترین تغییری در لوگوی یک شرکت ایجاد شود، مخاطبین آن سریعا به این تغییر واکنش نشان می‌دهند. این به معنا است که لوگو مانند شناسنامه یک کسب و کار عمل می‌کند. لوگو باید به گونه‌ای طراحی شود که مخاطب در یک چشم برهم‌زدنی متوجه حیطه کسب و کار شما شود.

رنگ زرد حرف اِم در رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد، سیب گاز زده شرکت اپل، رنگ آبی آسمانی لوگوی توییتر و فونتِ نوشتاری همگی مثال‌هایی از لوگوهای موفقی هستند که روزانه افراد بسیاری در دنیا با آنها سر و کار دارند. شما هم باید هرچه سریع‌تر با توجه به نکاتی در ادامه این متن خواهد آمد طراحی لوگو و و ست اداری کسب و کارتان را در اولویت قرار دهید.

طراحی لوگو و و ست اداری

طرحی لوگو و ست اداری یونیک، کلید موفقیت شماست

طرحی لوگو و ست اداری یونیک، کلید موفقیت شماست
سه دلیل که همین حالا باید به فکر داشتن یک لوگوی عالی باشید

صرف داشتن لوگو و ست اداری الزاما موفقیت شرکت شما را تضمین نخواهد کرد. برای استفاده هرچه تمام‌تر از ویژگی‌های بصری بایستی به فکر طراحی لوگو و ست اداری بسیار هوشمندی باشید که حداقل بتوانید به وسیله آن در جامعه هدف خود شناخته‌تر از قبل شوید. در این جا به سه دلیل اصلی که چرا طراحی لوگو یونیک از نان شب هم واجب‌تر است خواهیم پرداخت.

یک لوگوی حرفه‌ای موجب نگاه مثبت به کسب وکار شما می‌شود

زمان طلایی برای تأثیرگذاری بر ذهن مخاطبین، همان سه ثانیه اولی است که با برند شما آشنا می‌شوند. یعنی شما به عنوان مدیر تنها سه ثانیه فرصت دارید تا در دل مخاطبین خود جای بگیرید. لوگو اولین چیزی است که مخاطب با آن روبه‌رو می‌شود، پس در بیشتر مواقع تنها داشتن یک لوگوی بسیار عالی برای جذب مشتری کافی است.

طراحی لوگو خبر می‌دهد از سّر درون!

اگر طراح نباشید، هیچوقت نمی‌توانید لوگویی مانند نایکی، اپل و یا گوگل طراحی کنید که در خود دنیایی از معنی و مفهوم را جای داده باشد. شما با نشان دادن یک لوگوی معروف مانند نایکی به کودک 10 ساله و یا پیرمرد 70 ساله متوجه خواهید شد که آنها با نام برند و حیطه کاری آن آشنا هستند. در طراحی لوگو باید توجه ویژه‌ای شود چرا که تا وقتی که شرکت با پربجا است به وسیله آنها شناخته می‌شود و تغییر مداوم لوگو و ست اداری جایز نیست.

داشتن یک لوگو هزینه نیست، سرمایه گذاری است

در نگاه اول ممکن است طراحی لوگو تنها یک هزینه اضافه بر دوش شما باشد، مخصوصا اگر در مراحل اولیه یک کسب و کار جدید باشید. دیده شده است که مشتریان به شرکت‌هایی که لوگوی قوی و مفهومی‌تری دارند اعتماد بیشتری می‌کنند. از این‌رو استخدام طراح لوگو و ست اداری را به منزله یک هزینه گزاف برنشمارید. در آینده نه چندان دور لوگوی طراحی شده شما می‌تواند به جذب مشتریان بالقوه کمک قابل توجهی کند.

اهمیت طراحی ست اداری در چیست؟

هر شرکتی - اعم از کوچک و بزرگ – روزانه با افراد و شرکت‌های زیادی در تعامل است. به طور معمول افراد مستقیما وارد مذاکره نخواهند شد و این اوراق اداری هستند که می‌توانند شخصیت و هویت کسب و کارتان را در دید مخاطب ارتقا ببخشند و به طور ضمنی در او ایجاد حس اعتماد به شرکت شما کند.

گرچه اوراق بهادار به طور مستقیم در شبکه بازاریابی کسب و کارتان دخالتی ندارند، اما به طور غیر مستقیم می‌توانند به عنوان یک ابزار کمکی، حس مثبتی در مخاطب ایجاد کنند. در حقیقت با طراحی لوگو و داشتن ست اداری یکپارچه و حرفه‌ای که شخصیت کسب و کارتان را به نمایش بگذارد چندین پله از رقبای خود پیشی خواهید گرفت.

طراحی لوگو و و ست اداری

ست‌های اداری مجموعه‌ای از اقلام اداری مانند سربرگ، کارت ویزیت، انواع پاکت‌نامه، کاغذ یادداشت، اوراق مالی و اداری، فاکتورها، قبوض و کاردکس و فرم‌های داخلی را شامل می‌شوند که بایستی در طراحی آنها به موارد زیر توجه ویژه‌ای داشت.

طرحی لوگو و ست اداری یونیک، کلید موفقیت شماست
استفاده از رنگ سازمانی مناسب

یکی از نکاتی که در طراحی لوگو و ست اداری بسیار زیاد حائز اهمیت است، انتخاب تم رنگی سازمانی برای کسب و کارتان می‌باشد. همچنین، توجه داشته باشید که کسب و کارتان به وسیله رنگ سازمانی ماندگار خواهد شد، از این‌رو تغییر آن شما در نظر مخاطب به یک فرد بی‌هویت و غیرقابل اعتماد تبدیل می‌کند. بهتر است از همان اول با یک طراح لوگو و ست اداری مجرب همکاری کنید تا به این مشکل مواجه نشوید.

استفاده از طراحی و فونت استاندارد

درست است که دیزاین لوگو و ست اداری به طور مستقیم در تبلیغات وظیفه‌ای برعهده ندارد اما در بازاریابی می‌تواند نقش معرف و هویت‌سازِ شرکت شما را ایفا کند. دیزاین ساده و مفهومی همیشه در دستور کار طراحان حرفه‌ای قرار دارد. اگر طراح نیستید، پیشنهاد می‌شود کار دیزاین لوگو و ست اداری کسب و کارتان را به طراح باتجربه بسپارید. طراح به خوبی می‌داند از چه نوع طرح‌هایی و فونت‌هایی استفاده کند تا از گلدن تایم بهترین بهره را ببرید.

با خدمات طراحی لوگو و ست اداری آر اس وب در بازار رقابتی بدرخشید

با طراحی لوگو و ست اداری هوشمندانه می‌توانید اثر مثبتی را بر روی مشتریان خود در همان لحظه اول بگذارید. با این کار چند پله از رقیبان خود در بازار جلو خواهید افتاد و جایگاه همیشگی خود را در مارکت رقابتی حفظ خواهید کرد. اما برای طراحی لوگو و ست اداری شما نیازمند بهره گرفتن از طراحان تراز اولی هستید که تجربه بسیار زیادی در این امر دارند.

گروه طراحی RSWEB با سابقه درخشان خود در طراحی وب‌سایت و بهینه‌سازی سایت اقدام به طراحی لوگو و ست اداری با استفاده از بهترین طراحان ایرانی کرده است. همکاری با این مجموعه با تجربه می‌تواند تمامی نیازهای شما از داشتن لوگوی اختصاصی و ست اداری یونیک برطرف سازد. در این مجموعه با مدیریت خانم ریحانه سلیمی این گونه طراحی‌ها با استفاده از آخرین متد و دانش روز با کمترین هزینه ممکن انجام می‌پذیرد.

گروه طراحی وب سایت ریحانه سلیمی